پیکر 3 مرزبان ارومیه‌ای تشییع شد

به گزارش رکنا، این مراسم با حضور مسئولان، فرمانده مرزبانی ناجا و جمعی از مقامات نظامی و انتظامی آذربایجان‌غربی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

سه تن از نیروهای مرزبانی به نام‌های استوار دوم "مسلم جهان‌آرا"، استوار دوم "مالک طاهر" و سرباز وظیفه "کامران کرامت" بعد از ظهر روز جمعه در درگیری با عناصر تروریستی به‌درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

عناصر مسلح ضدانقلاب در حوزه گروهان مرزی "ترگور" در استان آذربایجان‌غربی ظهر روز جمعه با تعدادی از نیروهای مرزبانی به‌صورت مسلحانه درگیر شدند که با حضور عوامل کمکی به منطقه و با رشادت نیروهای جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست‌ها، از نفوذ آنان به خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی جلوگیری به‌عمل آمد.

در این درگیری سه نفر از نیروهای مرزبانی به‌درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۲ نفر مجروح شدند.

آذربایجان‌غربی 968 کیلومتر مرز مشترک با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان دارد .

حمله اشرار به مرز ایران / 3 پلیس شهید شدند

عوامل هنگ مرزی ارومیه حین اعزام به پاسگاه انتظامی در کمین اشرار افتاده و تعدادی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بر اساس این گزارش، 2 پرسنل و یکی از سربازان نیروی انتظامی به شهادت رسیده و 2 نفر از آنها نیز مجروح شدند.

جزئیات شهادت پرسنل نیروی انتظامی در درگیری با تروریستها

3 نفر از نیروهای مرزبانی بر اثر درگیری با تروریستها در شمال غرب کشور به شهادت رسیدند و تلفات سنگین و مهلکی را به عناصر ضد انقلاب وارد کردند.

عناصر مسلح ضد انقلاب در حوزه گروهان مرزی "تکور" در استان آذربایجان غربی حدود ساعت 13:50 امروز با تعدادی از عوامل مرزبانی به صورت مسلحانه درگیر شدند که با حضور عوامل کمکی به منطقه و با مقاومت کم‌نظیر، رشادت و ایثار نیروهای جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریستها از نفوذ آنان به خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی جلوگیری به عمل آمد.

در این درگیری سه نفر از نیروهای مرزبانی به نامهای استوار دوم "مسلم جهان‌آرا"، استوار دوم "مالک طاهر" و سرباز وظیفه "کامران کرامت" به درجه رفیع شهادت نائل و دو نفر مجروح شدند.

با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب است که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟