7 عکس وحشتناک از 2 تصادف در اتوبان همت

به گزارش  رکنا، رانندگان خودروهایی که شب گذشته در بزرگراه شهید همت به سمت شرق و غرب بزرگراه شهید همت شاهد وقوع این دو حادثه بودند بلافاصله آن را به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی کردند و درپی آن آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۵۵ در ساعت ۲۳:۵۲دقیقه بی‌درنگ روانه محل حادثه واقع در بزرگراه شهید همت ، حد فاصل بزرگراه شهید ستاری و جنت آباد شدند.
حسین خرادمهر معاون ایستگاه ۵۵ آتش نشانی تهران که در محل هر دو حادثه حضور یافته بود، درباره جزئیات این حادثه گفت: در حادثه اول یک دستگاه کامیون کمپرسی در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت بین بزرگراه شهید ستاری و جنت آباد، در حال حرکت بود که به علت نا معلومی از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از برخورد با چند اصله درخت در قسمت فضای سبز بین دو خط متوقف شد.

2 تصادف همزمان در بزرگراه شهید همت

وی افزود: درجریان این حادثه راننده کامیون دچار مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.
معاون ایستگاه آتش نشانی در مورد چگونگی وقوع حادثه دوم ابراز داشت: در این اتفاق که در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت ، بین جنت آباد و بزرگراه شهید ستاری بوقوع پیوست دو دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و پراید در حال حرکت به شدت با یکدیگر برخورد کردند .
خرادمهر در ادامه اظهار داشت: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل حادثه این دو خودرو سواری و همچنین کامیون را به محل امن بزرگراه انتقال دادند.
گفتنی است علت بروز این دو حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور منطقه درحال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

61 (5)

61 (4)

61 (3)

61 (2)

61 (7)

61 (6)

کدخبر: 626490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟