انتخاب اسمی عجیب برای نوزاد خبرساز شد

به گزارش رکنا، وقتی نوزاد جدیدی متولد می‌شود، راه‌های مختلفی برای انتخاب اسم او برای پدر و مادر وجود دارد. جستجوی کتاب‌های کودک، جستجوی تالار‌های گفتگوی اینترنتی و ساعت‌ها بحث در مورد گزینه‌ها با همسر یا خانواده خود.

در دنیای ایده آل، توافق در مورد اسمی که پدر و مادر دوست دارند ساده است، اما در واقعیت موارد زیادی وجود دارد که قبل از نامگذاری کودک باید به آن‌ها توجه کرد.

ممکن است کودک بعد‌ها بپرسد چرا این نام را برایش انتخاب کرده اید؟ آیا دیگران می‌فهمند که چرا این نام را انتخاب کردید؟ آیا می‌توان آن را به لقبی تبدیل کرد که کودک تحقیر نشود؟ این‌ها فاکتور‌های بسیار مهمی هستند که باید هنگام انتخاب نام در نظر بگیرید.

یک کاربر در Reddit، شوک خود را از نامی که خواهرش برای کودکش انتخاب کرد، ابراز کرده است. این زوج این اسم را در دوران بارداری مخفی نگه داشتند، اما سرانجام بعد از تولد کودک فاش کردند که آن‌ها دخترشان را باحال "cool" صدا می‌کنند. با توجه به اینکه نام فامیلی آن‌ها طبیعت است، اسم کودک می‌تواند باعث مسخرگی باشد.

این کاربر توضیح داد: "وقتی فهمیدم تنها خواهر من بچه دار شده، احساساتی شدم. من عاشق او هستم و اسم‌های زیادی را برایش نوشته ام. " او افزود: "خواهرم تصمیم گرفت این نام را مخفی نگه دارد و باعث شد من بابت اینکه او چه اسمی انتخاب کرده مضطرب و هیجان زده شوم. "

وی ادامه داد: " آن‌ها تصمیم گرفتند نام دخترشان را بگذارند باحال. این چه اسمی است؟! وقتی آن‌ها به ما گفتند، من فکر کردم که شوخی می‌کنند. من بار‌ها اسمی را حدس زده بودم و خواهرم به من گفت اشتباه می‌کنی. خوب او حق داشت! "

کاربر گفت:" خواهرم و شوهرش گفتند که نمی‌توانستند در این باره تصمیم بگیرند، علاوه بر این می‌خواستند اسم باحالی باشد، بنابراین آن‌ها کودک را" کودک باحال "صدا کردند.

این کاربر درباره انتشار این خبر در فضای مجازی گفت: "دوست داشتم این خبر را در subreddit به اشتراک بگذارم، من زیاد به آنجا سر می‌زنم و می‌دانم که مردم مطمئناً شوکه خواهند شد. "

فقط این کاربر نبود که از اسم کودک خواهر خود تعجب کرد بلکه بقیه کاربران هم تعجب کردند و نوشتند: " سخت است تصور کنید که آن‌ها پشیمان نمی‌شوند. من شک دارم که آن‌ها از طرف اطرافیان واکنش مثبتی گرفته باشند. "

"اگر می‌خواهید متفاوت و باحال باشید، نام حیوان خانگی خود را عجیب بگذارید، نه فرزند خود. این خیلی خودخواهانه است. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟