دستگیری سارق لوازم خودرو با 22 فقره سرقت در شیراز

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی "شیراز" از دستگیری سارق درون خودرو و کشف 22 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "فرج شجاعی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری "18 ولیعصر" شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آن را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.
سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده از این متهم، وی به 22 فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، عنوان داشت: کلیه صحنه‌های سرقت بازسازی و تا کنون 10 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، 22 عدد باند خودرو، 8 عدد ضبط، 7 عدد پنل، 10 عدد ریموت، 7 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه تبلت، 14عدد ساعت مچی، 3 عدد دوربین، 8 عدد عینک، 78 عدد فلش، 6 حلقه انگشتر نقره و مقادیری لوازم جانبی رایانه کشف شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید جدا اجتناب کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت که فاقد روشنایی کافی است پرهیز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟