دستگیری سارق لوازم خودرو هنگام سرقت در البرز

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی امروز بیست و چهارم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری 11 مرکزی در حین گشت زنی در سطح حوزه یک سارق خودرو را در حین سرقت مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی با بیان این که سارق بلافصله پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد، افزود: در ادامه ماموران به تعقیب متهم پرداختند که در نهایت با هوشیاری و سرعت عمل ماموران فرد متواری دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

دستگیری سارق لوازم خودرو در حین سرقت/ متهم به 15 فقره سرقت اعتراف کرد

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد متهم با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت ضبط و باند آن ها کرده و لوازم سرقتی را به فردی که دارای فروشگاه لوازم لوکس خودرو بوده می فروخت.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه بیان کرد: در بازرسی از فروشگاه نامبرده تعداد 68 دستگاه ضبط و پخش و 36 دستگاه باند سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان بیان کرد: در بازجویی به عمل آمده از سارق دستگیر شده، متهم به جرم خود مبنی بر 15 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف که در این رابطه پرونده تشکیل و با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟