توقیف خودروی شوتی حامل لوازم برقی و آشپزخانه قاچاق در زرندیه

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان یک دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۴۸ دستگاه لوازم برقی و آشپزخانه قاچاق در بازرسی از آن کشف شد.

روح الدین یوسفوند در اراک اظهار کرد: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودروهای شوتی، مأموران یگان امداد شهرستان به یک دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند.

وی با اشاره به توقیف خودرو در عملیات مأموران پلیس شهرستان افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۸ دستگاه لوازم برقی شامل تلویزیون، آبمیوه گیری، چرخ‌گوشت، چای‌ساز، همزن برقی و چاقو آشپزخانه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در این عملیات را در اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

یوسفوند با بیان تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا افزود: شهروندان به منظور مبارزه پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق، می‌توانند در صورت مشاهده چنین خودروهایی در حمل بار قاچاق و تردد آنها در سطح محورهای مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 624972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟