وحشت یک خانواده از کشف اتاقی مخفی در خانه جدید! + عکس

به گزارش رکنا، چند ماه بیشتر از نقل مکان یک خانواده به یک خانه جدید نگذشته بود که اتفاق عجیبی در آن افتاد که باعث ترس ساکنین جدید این ساختمان شد. زن این خانه که خانه‌دار بود در حال تمیز کردن خانه بود که در کابینت با یک مکان عجیب روبرو شد. او یک در مخفی پیدا کرد که در پشت آن اتاقی مخفی وجود داشت که حاوی ابزار و وسایل ترسناکی بود. این وسایل باعث وحشت این زن شد.

ترس یک زن از دیدن صحنه ای وحشتناک در خانه اش

وی در ویدئویی که ۴/۳ میلیون بار مشاهده شده است، گفت: ما این خانه را چند ماه پیش خریداری کردیم و به آرامی کابینت‌ها و کمد های مختلف را تمیز کردیم. من یکی از کابینت‌ها را تمیز می‌کردم و همانطور که می‌بینید، یک عروسک ترسناک در اینجا وجود دارد که من را ترساند. کمی که دقت کردم، متوجه شدم که این فقط یک عروسک نیست و می‌توانم ببینم که اینجا یک فضای باز وجود دارد.

راز کشف در مخفی در خانه یک خانواده آمریکایی

در ویدئویی دیگر، این زن می‌گوید: در حال حاضر کسی خانه نیست، بنابراین من فکر نمی‌کنم که این ایده خوبی باشد، اما من از ترس در حال مرگ هستم تا ببینم چه چیزی در این‌جا وجود دارد. این فضای محدود با خرده‌ریزهایی از جمله سکه، آثار هنری و برخی سکه‌های قدیمی پر شده است. در پی انتشار این ویدئو نظرات زیادی راجع به این ویدئو وجود داشت.

وی در ویدئوی پایانی که از فضای پنهان منتشر کرد گفت: این اتاق من را خیلی نا آرام و مضطرب کرده‌است و در اینجا واقعا احساس ناراحتی می‌کنم. وی افزود: بعد از امروز تصمیم گرفتم که این در اتاق را قفل می‌کنم و فکر می‌کنم این اتاق متعلق به آن‌هایی است که از این‌جا رفته‌اند و به من مربوط نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟