راننده اپتیما تماشاچی یک تصادف را زیر گرفت و کشت / در کرج رخ داد +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش رکنا،«مجتبی خالدی» سخنگوی اورژانس کشور گفت: ساعت ۰۱:۲۰ بامداد جمعه یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه نیسان در بلوار شورای کرج به سامانه ۱۱۵ سازمان اورژانس کشور اطلاع داده شد که بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. در زمانی که امدادگران اورژانس در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه بودند و عده‌ای نیز در محل جمع شده و در حال تماشای صحنه تصادف بودند، ناگهان یک دستگاه خودروی اپتیما با سرعت بالا وارد جمعیت حاضر شد و سپس با آمبولانس برخورد کرد و متوقف شد.
وی در ادامه افزود: 2 نفر از افرادی که تماشاگر این حادثه بودند بر اثر این برخورد بشدت آسیب دیده و قطع عضو شدند و تکنسین‌های اورژانس نیز آسیب دیدند. در نهایت ۱۰ نفر از افرادی که در این حادثه آسیب دیده‌ بودند به بیمارستان منتقل شدند اما یک نفر از مصدومان در بیمارستان فوت کرد و عابر دیگر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. 2 تکنسین اورژانس و سه مصدوم حادثه اول نیز از بیمارستان مرخص شده‌اند. اما 3 نفر نیز همچنان در مرکز درمانی تحت درمان هستند.
خالدی در مورد وضعیت راننده اپتیما گفت: راننده پس از تصادف دچار مصدومیت شده اما در مورد اینکه در زمان تصادف حالت عادی داشته یا نه باید بررسی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تصادف مرگبار با تماشاچیان یک سانحه رانندگی در کرج

کدخبر: 624311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟