مجوز باشگاه فرد هتاک به دین اسلام در مشهد باطل می‌شود
حجم ویدیو: 1.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش رکنا ، فرزاد فتاحی درباره هتاکی یک ورزشکار و باشگاهدار بدنسازی به ائمه اطهار اظهار کرد: متاسفانه باخبر شدیم یکی از مسئولان ورزشی در اقدامی زشت مطالبی در خصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی که توسط ستاد کرونا اعلام شده است منتشر و در صفحه مجازی خود به ساحت ائمه اطهار علیه‌السلام توهین کرده است.

وی افزود: از ابتدای امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی باشگاهداران با ما همکاری لازم را داشتند، اما در این مورد آخر یکی از باشگاهداران مطالبی توهین‌آمیز را منتشر کرد که دل همه مسلمانان را سوزاند.

وی تصریح کرد: فرد توهین کننده هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و شنبه نیز مجوز باشگاه او لغو خواهد شد. هیچگاه جامعه ورزشی چنین افرادی را تایید نخواهند کرد و تمامی همکاران من و ورزشکاران از این اتفاق ناراحت هستند.

فتاحی با بیان اینکه فرهنگ و ارزش‌های دینی ما در اولویت است بیان کرد: جامعه ورزش همیشه در راستای سیاست‌های نظام بوده امیدواریم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

مدیرکل ورزش جوانان تاکید کرد: به نمایندگی از جامعه ورزشی از تمام کسانی که از این اتفاق ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنیم و از مردم می خواهیم اجازه دهند مقام‌های قضایی این موضوع را پیگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟