کشف 21 فقره موبایل قاپی در تهران

به گزارش رکنا ، سرهنگ "چنگیز ایدون" بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری 112 ابوسعید هنگام گشت زنی به یک موتورسوار که کاپشن مشکی رنگی بر تن داشت و از شهروندی موبایلش را سرقت کرده بود، برخورد کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله دستور توقف موتورسیکلت را صادر کردند، ادامه داد: متهم به سرعت از محل گریخت و در مسیر فرار کنترلش را از دست داد و با یک خودروی پراید تصادف کرد و با رها کردن موتورسیکلتش با پای پیاده به سمت پیاده رو رفته و با در آوردن کاپشن اش توانست از شلوغی جمعیت استفاده کرده و از دست ماموران فرار کند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی سارق آغاز شد، گفت: در تحقیقات میدانی ماموران موفق شدند، چهره سارق را شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد که متهم سابقه دار بوده و به مدت یک سال پیش از کانون اصلاح و تربیت آزاد شده است.
وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارق در جنوب تهران شناسایی و با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر و برای بازجویی تکمیلی به کلانتری ابوسعید انتقال یافت.
رئیس کلانتری ابوسعید اعلام کرد: متهم در کلانتری به 21 فقره سرقت در محله های ابوسعید ومنیریه پس از رهایی از کانون اعتراف کرد.
به گفته سرهنگ ایدون متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کلانتری ابوسعید قرار دارد و شهروندانی که در 6 ماه اخیر توسط موتورسواری تک رو مورد سرقت واقع شده اند، می توانند برای شناسایی سارق به کلانتری مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟