برگزاری حداقل 31 عروسی در خراسان شمالی طی 2 روز گذشته

به گزارش رکنا ،  سید احمد هاشمی صبح امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون ۳۱۴ نفر مبتلا به کرونا در استان بستری هستند و روز گذشته ۸ نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به افزایش فوتی‌های استان بر اثر کرونا، ادامه داد: در هفته گذشته میانگین فوتی‌ها به بالای ۵ نفر رسید.

وی در ادامه به میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف استان اشاره کرد و افزود: میزان رعایت پروتکل‌ها در ادارات ۸۰ درصد، اماکن متبرکه ۹۰ درصد و جایگاه‌های عرضه سوخت ۸۵ درصد است.

هاشمی گفت: دفاتر پیشخوان دولت همچنان فاصله گذاری را رعایت نمی‌کنند اما نسبت به قبل بهتر شده و بانک‌ها نیز نیاز است تهویه‌های مناسبی را تدارک ببینند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ماسک زدن در نانوایی‌ها هنوز به ۷۰ درصد نرسیده، گفت: در رستوران‌ها و پاساژها پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود.

وی در انتها گفت: علی رغم تعطیلی تالارها، طی ۲ روز گذشته ۳۱ عروسی در استان برگزار شده و این حداقل آمار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟