سردار سپاه بر اثر کرونا شهید شد + عکس

به گزارش رکنا ،  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جانباز عالیقدر سردار سرتیپ پاسدار حمید میرزایی از پیشکسوتان و معاونین سازمان اطلاعات سپاه را تبریک و تسلیت گفت.
در پی شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار سرتیپ پاسدار حمید میرزایی، از پیشکسوتان و معاونین سازمان اطلاعات سپاه ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم شهادت جانباز عالیقدر سردار سرافراز سپاه اسلام
"سرتیپ پاسدار حمید میرزایی" از پیشکسوتان و معاونین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به علت بیماری کرونا، را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی )، خانواده معظم و آحاد پاسداران گمنام امام زمان (عج) تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

شهادت سردار حمید میرزایی بر اثر کرونا

بی شک مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های ارزنده و موفق آن سردار مخلص در سنگرهای مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه های اطلاعاتی و امنیت آفرینی برای ملت عظیم‌الشأن ایران، ماندگار و راه‌گشای پاسداران و مدافعان امنیت و آرامش میهن اسلامی خواهد بود.

از درگاه حضرت حق تعالی برای آن شهید والا مقام رفعت جایگاه و هم‌جواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) و خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برای بیت شریف و آحاد همکاران و همرزمان وی، عزت، سربلندی و ثبات قدم در طریق تمدن ساز انقلاب و آرمان‌های بلند شهیدان را مسئلت می‌جوییم. »برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟