فیلم آوار مرگبار یک ساختمان در حکیمیه تهران / آتش نشانان با دستان خالی جستجو می کنند + عکس جنازه
حجم ویدیو: 3.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران سخنگوی آتش‌نشانی تهران از ریزش مرگبار آوار در ساختمان در حال تخریب در منطقه حکیمیه خبر داد.

ریزش آوار مرگ بر سر کارگر جوان در حکیمیه

سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت 11:37 امروز حادثه تخریب یک ساختمان در حال تخریب و بازسازی در محله حکیمیه، خیابان خرم‌پگاه به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه در محل حادثه، افزود: محل حادثه ساختمان دو طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران در طبقه اول آن (روی همکف) مشغول کار بودند که ناگهان سقف طبقه تخریب و یکی از کارگران کاملاً زیر حجم زیادی از بتن، سنگ و آهن گرفتار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با احتیاط کامل عملیات آواربرداری و خاک‌برداری را آغاز کرده و پس از مدتی تلاش موفق شدند، پیکر فردی حدوداً 21 ساله را از زیر خاک خارج کنند که پس از تحویل این شخص به عوامل اورژانس مشخص شد، وی جان باخته است.

ملکی عنوان کرد: در نهایت محل ضمن ایمن‌سازی، به عوامل پروژه و انتظامی تحویل داده شد و عملیات در ساعت 13:08 به پایان رسید.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: برخلاف تفکر برخی از افراد مبنی بر ساده بودن تخریب یک ساختمان، باید گفت انجام این کار بسیار پیچیده‌ است، هر چقدر ساختمان قدیمی‌تر باشد، بیشتر ایستایی آن از بین می‌رود، در نتیجه باید در این رابطه از کارگران حرفه‌ای و به اصطلاح تخریب‌کار استفاده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تخریب ساختمان در حکیمیه 1300

تخریب ساختمان در حکمیه

تخریب ساختمان در حکمیه

تخریب ساختمان در حکمیه

تخریب ساختمان در حکمیه

کدخبر: 622481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟