مرگ دردناک در پیست موتورسواری مشهد + جزئیات

به گزارش رکنا،  رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: این جوان تماشاگر نبوده و علی رغم وجود ناظرین، از درب ورودی موتورسوارانی که داخل پیست حضور می‌یابند وارد شده است، باید بررسی فنی انجام شود و سپس اظهار نظر کنیم.

روز جمعه 9 آبان در پیست موتورسواری ثامن شاندیز جوان 20 ساله‌ای که برای گرفتن فیلم با موبایلش به کنار پیست آمده بود، با یک موتورسواری که از داخل پیست منحرف شده بود برخورد شدیدی کرده و در اثر شدت جراحت و آسیب‌های وارد شده جان خود را از دست داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که خبرهایی درخصوص مجروح شدن یک علاقه‌مند دیگر در چند هفته قبل در همین پیست به گوش می‌رسد.

متاسفانه عدم آماده‌سازی فضای پیست برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی که حداقل‌های ایمنی را داشته باشد، ناتوانی در مدیریت برنامه‌ای که شاید ساده‌ترین اتفاق در یک رشته ورزشی هیجانی باشد و بسیاری دیگر از کوتاهی‌های صورت گرفته از سوی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی و مسئولین پیست باعث شد یک خانواده داغ‌دار شوند.

مرگ تلخ جوان مشهدی در پیست موتورسواری / او در حال فیلمبرداری بود


فرضعلی گرایلی در خصوص این حادثه اظهار کرد: تمهیدات لازم مانند حفاظ و نرده را برای عدم ورود تماشاگر به داخل پیست اعمال کردیم، تماشاگری وارد پیست نشده است، این جوان تماشاگر نبوده و علی رغم وجود ناظرین، از درب ورودی موتورسوارانی که داخل پیست حضور داشتند وارد شده است.

رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی از برگزاری جلسه فنی و بررسی حادثه که شب گذشته برگزار شده بود خبرداد و ادامه داد: ما نمی‌دانیم این جوان از کجا وارد پیست شده و نیاز به اطلاعات بیشتری داریم، معمولا همراه با موتور سواران، فامیل و بستگان آن‌ها هم حضور پیدا می‌کنند و در داخل ماشین به سر می‌برند و پیاده هم نمی‌شوند؛ این جوان از همراهان یکی از موتورسواران بوده که با خودرویی که موتور را یدک می‌کرده در پیست حاضر شده است.

وی ضمن تاکید بر حضور پزشکیار و آمبولانس در پیست، تکمیل کرد: این جوان با آمبولانس حاضر در پیست به بیمارستان منتقل شده و عمل جراحی و اقدامات پزشکی برای وی انجام شد که بی‌فایده بود و شخص مدنظر فوت کرد.

گرایلی خاطرنشان کرد: باید کار، از مسیر فنی خود انجام شده و مشکل یابی درستی انجام شود تا دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

گفتنی‌ است برخلاف صحبت‌های رئیس هیأت مبنی بر عدم حضور تماشاگران در مسابقات هفته‌های گذشته این هیأت تصاویر منتشر شده در کانال رسمی هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان رضوی روایت دیگری را حکایت می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟