اعمال محدودیت شدید کرونایی در 3 شهرستان سمنان

به گزارش رکنا، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که صبح امروز به ریاست دکتر روحانی، رئیس جمهور و با حضور ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور برگزار شد، مقرر گردید تا محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان فوق آلوده کرونایی کشور ازجمله شهرستان شاهرود در استان سمنان تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه در گروه‌های دو، سه و چهار تمدید و اجرایی شود.

خجسته پور اضافه کرد: در جلسهٔ امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا همچنین ۴۶ شهر دیگر ازجمله شهرهای دامغان و گرمسار در استان سمنان نیز به‌عنوان شهرهای بسیار آلوده کرونا معرفی و مقرر گردید تا محدودیت‌های شدید کرونایی شامل گروه‌های دو، سه و چهار در این دو شهر نیز تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه اعمال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در جلسهٔ امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا همچنین تصمیماتی در خصوص اعمال محدودیت‌ها در ۲۵ مرکز استان اتخاذ شد که بر این اساس در شهرستان سمنان به همراه ۲۴ مرکز استان دیگر تا ۲۳ آبان ماه، محدودیت‌های کرونایی شامل گروه‌های سه و چهار اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا همچنین یادآور شد: بر اساس درخواست ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان و موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در دیگر شهرستان‌های استان شامل میامی، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان نیز محدودیت‌های کرونایی شامل گروه‌های سه و چهار اعمال و تا ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

خجسته پور با اشاره به روند رو به رشد میزان بستری و مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در استان سمنان، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم با مسئولان ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و ستادهای شهرستانی از آنان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از برگزاری تجمعات خانوادگی و ... یاریگر کادر بهداشت و درمان بوده و در کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیرهٔ شیوع بیماری نقش‌آفرینی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟