پلمب 7 نانوایی سوادکوه‌شمالی برای مقابله با کرونا

به گزارش رکنا ، مجید ابراهیم‌نژاد در شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف مختلف، گفت: امروز یک واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی در شهرستان سوادکوه‌شمالی پلمب شد.

رئیس نمایندگی صنعت، معدن و تجارت سوادکوه‌شمالی، افزود: بازرسان نمایندگی صنعت، معدن و تجارت سوادکوه‌شمالی به همراه نماینده فرمانداری، بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و غله شهرستان بصورت بازدید مشترک در برنامه‌های هفتگی خود حتی در روزهای تعطیل اقدام به بازرسی و نظارت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اولویت و رویکرد ما در ابتدا آموزش و ترغیب صاحبان اصناف در مشارکت داوطلبانه به منظور اجرای مقررات بهداشتی است و اگر با تذکرات مکرر حسب مقررات اثربخش نباشد ناگزیر به انجام اقدامات سختگیرانه‌تر از جمله پلمب خواهیم بود.

ابراهیم نژاد، اظهار کرد: از نانوایی‌های سطح شهر شیر‌گاه بازدید شد که ۴ واحد نانوایی با تخلف عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم توجه به دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه‌شمالی افزود: از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون ۷ واحد خبازی در شهرستان سوادکوه‌شمالی پلمب شدند.

وی از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، احتکار و عرضه خارج از شبکه را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟