زن خانه دار شوهرش را به خاطر هزینه های خانه با چاقوی آشپزخانه کشت

به گزارش رکنا: یک زن خانه دار ساکن قاهره،همسر 38 ساله اش را که بر روی موتور سه چرخه اش کار میکرد، در خانه با چاقوی آشپزخانه به دلیل تامین نکردن هزینه های خانه به قتل رساند.

مشاور اشرف المغربی ، دادستان کل دادسرای عمومی مونتازا در اسکندریه ، دستور داد که این زن خانه دار که همسرش را به قتل رسانده، به مدت 4 روز زندانی شود ، در حالی که تحقیقات در این مورد به اتهام قتل عمد در جریان بود رئیس تحقیقات ، سرلشکر سامی غانیم ، مدیر امنیت اسکندریه با انتقال متهم به محل حادثه و بررسی و باززسازی نحوه قتل موضوع را بررسی کرد.

مأموران پلیس با همراهی آمبولانس به آپارتمان متهم مراجعه کردند و در هنگام بررسی محل وقوع قتل، جسد مردی تقریبا چهل ساله را مشاهده کردند که از ناحیه سمت چپ سینه اش با چاقوی آشپزخانه مجروح و به دلیل نفوذ چاقو به داخل سینه اش به دلیل خونریزی داخلی جان خود را از دست داده است.

جسد به دستور پلیس به آمبولانس منتقل و از آنجا به پزشکی قانونی سپرده شد،سپس گزارش لازم در مورد این حادثه تهیه شد و برای آغاز تحقیقات به دادسرای عمومی ارجاع داده شد.

در مقابل مشاور اشرف مغربی ذکر کرد، متهم اظهار داشت، به دلیل هزینه های معاش زندگی، بین زن(قاتل) و شوهرش(مقتول) درگیری لفظی رخ داده ، و مقتول شروع به ضرب و شتم همسرش (قاتل) میکند، بنابراین همسرش برای آرام شدن شرایط پیش آمده به اشپزخانه رفته و شروع به شست و شوی ظروف اشپزخانه میکند ، در این حین مقتول دوباره به سمت همسرش حمله ور میشود که زن خانه دار برای دفاع از خود چاقوی آشپزخانه را به سمت شوهرش می گیرد و مقتول هنگامی که سعی میکند چاقو را از دست همسرش بگیرد، مورد اصابت چاقو قرار گرفته و پس از پنج دقیقه جان خود را از دست می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 621353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟