انهدام باند 6 نفره سارقان خانه های آبادان / پلیس در مخفیگاه شان چه دید ؟ + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل  و همچنین گوشی قاپی درسطح شهرستان آبادان، دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
دراین راستا ماموران پلیس با انجام تحقیقات تخصصی واستفاده از منابع مخبرین مخفیگاه و پاتوق باند 6 نفره سارقان سابقه دار رامنطقه طیب15آبادان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر 6 متهم را که درحال استفاده مواد صنعتی شیشه بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 متهمان در بازجویی های پلیسی به ده ها فقره سرقت منزل و موبایل اعتراف کردند.در بازرسی های بعمل آمده از مخفیگاه متهمان وسایل منزل شامل حدود ۲۰۳عدد انواع انگشتر نقره سه عدد سشوار ۵عدد گوشی تلفن همراه و سه عدد ساعت مچی وچهار عدد عینک و یک عدد اسپری فلفل  و۵ عدد فشنگ اسلحه شکاری و یک دستگاه وای فای و یک دستگاه مانیتور و دو عدد چاقو و قمه کشف وضبط شد و متهمین پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

گفتتی است علت وقوع اکثر این سرقت ها ضعف ایمنی و عدم به کارگیری وسایل بازدارنده می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 620675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟