قمه کش سرشناس تبریز نقره داغ شد + عکس

به گزارش رکنا، هاشم شعفی در تبریز اظهار داشت: عصر روز جمعه پلیس استان از یک مورد عربده کشی و مزاحمت به شهروندان در یکی از محلات تبریز توسط یکی اوباش سایقه دار مطلع، که بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی تبریز برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران در صحنه با قمه کشی فرد شروری که اقدام به راهبندان و سلب آسایش شهروندان شده بود مواجه که با حضور پلیس نامبرده نیز اقدام به مقاومت در مقابل پلیس را داشت که ماموران با اقتدار تمام و با رعایت قانون بکارگیری سلاح در صحنه درگیری با وی برخورد و هیبت پوشالی وی را در صحنه شکسته و وی را به دست قانون سپردند.
وی اضافه کرد: فرد دستگیر شده که یکی از افراد سابقه دار در امر شرارت بوده پس از دستگیری از اقدامات خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده و در مقابل قانون اظهار عجز و ناتوانی کرد.
معاون اجتماعی استان نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: این چندمین اقدام شجاعانه و مقتدرانه پلیس استان در مقابله با اراذل و اوباش طی چند هفته گذشته بوده و پیش از نیز ثابت شده که پلیس مقابل هرگونه شرارت و قدرت نمایی ایستاده و در تامین امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد و خط قرمز پلیس امنیت و آسایش مردم می باشد.
وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده که یکی از افراد سابقه دار در امر شرارت بوده که پس از دستگیری، اظهار ندامت و پشیمانی کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟