واژگونی  سمند در محور داران به تیران

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از جان باختن 2 تن و مجروح شدن 2 نفر دیگر بر اثر واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور "داران" به "تیران" خبر داد.

سرهنگ" حسین پورقیصری" اظهار داشت: ماموران پلیس راه نجف آباد در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور "داران" به "تیران" بعد از "کُرد عُلیا" بلافاصله به محل اعزام و به بررسی حادثه پرداختند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری سمند از جاده منحرف و دچار واژگونی شده که در این حادثه یکی از سرنشینان بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و 3 سرنشین دیگر خودرو مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مجروحان این حادثه براثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد، اظهار داشت: علت وقوع این حادثه برابر بررسی کارشناسان تصادفات این پلیس، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داده شده است .

وی گفت: به رانندگان توصیه می کنیم از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و در هنگام رانندگی تمام حواس خود را به جلو معطوف کنند و از انجام دادن هر گونه عملی که باعث عدم تمرکز آنان می شود، بپرهیزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟