حمله وحشیانه 2 زن با پوشش اروپایی با چاقو به 2 زن با حجاب

دو زن با ظاهر اروپایی که با فریادهای نژادپرستانه و اسلام‌هراسانه دو زن مسلمان را تهدید کرده بودند، در نزدیکی برج ایفل در پاریس با ضربات چاقو آنان را به شدت مجروح و روانه بیمارستان کردند. 

به گزارش رکنا، عصر یکشنبه دو زن «ظاهرا اروپایی» با فریادهای نژادپرستانه، به دو زن مسلمان در پاریس در نزدیکی برج ایفل چاقو زدند.
پلیس فرانسه پس از دستگیری دو مظنون ، تحقیقات در مورد اقدام به قتل را آغاز کرده است.
این حادثه عصر روز یکشنبه در پارک قهرمان مارس ، نزدیک برج ایفل رخ داد. دو قربانی به نام های کنزا و امل با دو دخترعمو و چهار کودک در حال قدم زدن بودند که با مظنونان روبرو شدند.
مشاجره به سرعت بالا گرفته و گفته شد مهاجمان قبل از چاقو زدن به قربانیان ، فریادهای نژادپرستانه و اسلام هراسی سردادند.
جوانترین قربانی ، امل، «چند بار» مورد اصابت چاقو قرار گرفته و تحت عمل جراحی قرار داشته ، اما در حال حاضر در وضعیت پایداری به سر می برد. قربانی دوم ، کنزا ، شش ضربه چاقو را متحمل شد که ریه های او را پاره کرد. طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی ، وی هنوز تحت معالجه قرار دارد.
مهاجمین در بازداشت به سر می‌برند و پلیس فرانسه تحقیقات خود را در رابطه با ین پرونده آغاز کرده است.
در ویدئویی که توسط یک کاربر اینترنتی فرانسوی منتشر شده نشان داده می‌شود که اختلاف نظر بر سر اسلام سبب این حادثه شده است، با این حال پلیس فرانسه حاضر نیست این حمله را به عنوان یک جرم نژادپرستانه و اسلام‌هراسانه مورد تحقیق و بررسی قرار دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟