کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با وعده پیش فروش واحدهای مسکونی

به گزارش رکنا، سردار رحیم جهانبخش با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با دریافت شکایت ۴ نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند .

وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران مشخص شد فردی سال گذشته با وعده سرمایه گذاری در بازار مسکن و پیش فروش واحدهای مسکونی ۵۰ میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، موفق شدند مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی کنند بنابراین پس از اخذ مجوز قضائی و هماهنگی با پلیس پایتخت طی عملیات ضربتی و منجسم، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: متهم در تحقیقات پلیسی پس از مشاهده ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس، به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی اعتراف کرد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار جهانبخش با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی پس از تکمیل پرونده، به عموم شهروندان، توصیه کرد: برای هر گونه سرمایه گذاری از مبادی قانونی اقدام کنید و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟