دستگیری هزار و 500 نفر از مخلان نظم و امنیت در زنجان

به گزارش رکنا، سردار جهانبخش رئیس پلیس استان زنجان بااشاره به اینکه طی هفت ماه گذشته یکی از پرکارترین مقاطع زمانی را در استان زنجان داشته‌ایم، گفت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون پلیس در خدمت مدافعان سلامت بوده و متناسب با فضا علاوه بر ارائه خدمات انتظامی، وظایفی را نیز در حوزه سلامت انجام داده است.

او با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی با تلاشی مضاعف همواره در کنار مدافعان سلامت حضور داشته اند، افزود: برخی افراد در این شرایط به جای کمک به بهبود وضعیت جامعه اقدام به فضاسازی و ایجاد التهاب در اجتماع می‌کنند که پلیس مقتدرانه این موارد را شناسایی کرده و با جدیت تمام با آن‌ها برخورد می‌کند.

کشف انواع اقلام بهداشتی در استان زنجان

رئیس پلیس استان زنجان با اشاره به پای کار آمدن گروه‌های مختلف برای همکاری و کمک به پلیس، گفت: از جمله این گروه ها می توان به بسیجی ها و سازمان های مردم نهاد اشاره کرد.

او بابیان اینکه طی ۷ ماه گذشته عده‌ای اقدام به احتکار، قاچاق و انبار وسایل بهداشتی کردند، گفت: با همت ماموران پلیس تعداد ۳ میلیون اقلام بهداشتی در استان زنجان کشف و ضبط شد.

سردار جهانبخش افزود: طرح‌های برخورد با عوامل ناامنی‌ساز که در جامعه در حال رخ دادن بودند، مانند سرقت‌ها را پیگیری کردیم که طی آن بیش از یک هزار و ۵۰۰ سارق و افراد مخل امنیت عمومی دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس استان زنجان گفت: امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان کشف شده که در این رابطه باند‌های مختلفی شناسایی و بیش از ۳۰۰ نفر دستگیر شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟