عکس تلخ از تصادف مرگبار پژو با تیرچراغ برق در شیراز

به گزارش رکنا ، امداد رسانی به موقع تیم امداد و نجات جاده‌ای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نجات سرنشینان خودروی پژو در برخورد با تیر چراغ برق را به دنبال داشت.

محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، گفت: بدنبال خبر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با تیر چراغ برق، شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ و ۴ را به محل حادثه در کمربندی شهرک جوادیه اعزام کرد.

او، بیان کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس پس از انحراف از مسیر اصلی خود واژگون شده و با ستون برق برخورد کرده بود که همین امر موجب محبوس شدن دو سرنشین در خودروی سواری پژو پارس شده بود.

تصادف مرگبار پژو با تیرچراغ برق / مرد شیرازی فوت کرد

قانع: تصریح کرد: با توجه به خطرات ناشی از برخورد خودرو با تیر چراغ برق، احتمال حریق و به خطر افتادن جان سرنشینان و همچنین گرفتار شدن دو سرنشین جوان در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو، آتش نشانان پس از بازدید و بررسی، با سرعت عمل و رعایت کامل اصول ایمنی، در عملیاتی نفس گیر، با استفاده از ابزار‌های هیدرولیکی اقدام به برش قطعات و فضا سازی کردند و دو جوان محبوس شده را در حضور عوامل اورژانس حاضر در محل از میان آهن پاره‌های خودرو سواری خارج کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ادامه داد: مصدومان حادثه به سرعت به وسیله آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.

علت وقوع این حادثه شدید رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در دوراهی سیاخ دارنگون یه کشته بر جای گذاشت.

محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز در بدنبال تماس تلفنی از سوی شهروندان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو نیسان در دوراهی سیاخ دارنگون، با به صدا درآوردن زنگ اعلام حادثه دو ایستگاه ۱۴ و ۵ آتش نشانی را به محل حادثه اعزام شدند.

او، اظهار کرد: بر اساس گزارش اولیه از این حادثه یک دستگاه خودروی نیسان با یک سرنشین به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی، در حاشیه جاده واژگون شده بود.

قانع تاکید کرد: در این حادثه راننده ۵۶ ساله در داخل خودرو محبوس شده که قادر به خروج از خودرو نبود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای شیراز،گفت: آتش نشانان پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر و پس از قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودرو، در حضور عوامل اورژانس با استفاده از ابزار مخصوص سرنشین محبوس را از داخل خودرو خارج کرده و راننده را بلافاصله به کادر پزشکی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

قانع: بیان کرد: در معاینات اولیه عوامل اورژانس مرگ راننده ۵۶ ساله تایید شد.

او، تصریح کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این حادثه کردند و تحویل خودرو به عوامل پلیس راهور به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟