زندگی شگفت انگیز زوجی تنها در یک جزیره‌ + عکس

به گزارش رکنا،یک زوج ترک پس از تخریب خانه‌شان توسط طوفان، ۱۷ سال است که در جزیره چیچک مستقر شده و زندگی جدیدی را آغاز کرده‌اند. آن‌ها از آن زمان تاکنون جزیره را ترک نکرده و از زندگی بین درختان زیتون، کاج و گل نرگس بسیار راضی هستند.

عایشه افاجان و حسین خلوصی افاجان ۱۷ سال پیش در یکی از سازه‌های سنگی آن منطقه ساکن شدند، جایی که از زندگی آرام و شاد به دور از مردم و هیاهوهایشان لذت ببرند.

عایشه افاجان، در مصاحبه‌ای گفت که او از زندگی در جزیره با شوهرش دور از چشم مردم لذت می‌برد و وقت خود را صرف نوشیدن قهوه با او در ساحل جزیره می‌کند. او و همسرش به دلیل استنشاق اکسیژن با رایحه آجیل کاج ،از سلامتی کامل برخوردار هستند و آن‌ها هیچ گاه انفولانزا نگرفته‌اند.

عایشه به ساکنان شهر توصیه می‌کند که در این جزیره زندگی کنند و می‌گوید: "ما به اندازه غذای خود لوبیای فاوا، بادمجان، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، جعفری و نعناع پرورش می‌دهیم. همچنین برای رفع نیاز‌های مختلف خود هر چند روز یکبار با قایق به ایوالوک می‌رویم و تلاش می‌کنیم جزیره خود را از آتش سوزی و آسیب‌های انسانی حفظ کنیم. "

قابل توجه است که شهر کوچک ایوالیک در طولانی‌ترین ساحل شنی سفید در ساحل شمال غربی دریای اژه در شمال غربی ترکیه واقع شده و در انتهای دیگر آن در جزیره لزبوس یونان است. آب و هوای آن در زمستان بارانی متوسط ​​و در تابستان گرم است. این شهر و جزایر آن نیز در فصل تابستان و تعطیلات مملو از گردشگران خارجی از کشور‌های مختلف جهان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟