کارگر سابق سارق از آب درآمد / پلیس تهران دست این مرد پلید را رو کرد

به گزارش  رکنا ، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: چهارم شهریور ماه شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کرد از دخل مغازه اش سرقت شده است که با شکایت شاکی، پرونده ای با موضوع سرقت مغازه در کلانتری 169 مشیریه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی افزود: با تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن برای کشف و پی جویی سرقت روانه محل وقوع جرم شدند که در بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد سرقت داخلی بوده و سارق به محل، آشنایی کامل داشته است.
این مقام انتظامی بیان داشت: با اطلاعات بدست آمده، کارآگاهان با بررسی جغرافیای وقوع جرم موفق شدند تصویر واضحی از سارق را که توسط دوربین های مداربسته اطراف محل وقوع جرم ضبط شده بود بدست بیاورند که وقتی شاکی، تصویر را دید، سارق را شناسایی کرده و اعلام می دارد اسم او «حسن» بوده و حدود 2 ماه بعنوان کارگر در مغازه اش کار می کرده است.

شاگرد مغازه دزد بود و به دام پلیس تهران افتاد

به گفته وی، با شناسایی هویت متهم، کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات خود را معطوف به پیدا کردن محل سکونت متهم کردند و با تلاش ماموران، بالاخره هجدهم شهریور پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق به دستگیری متهم شدند.

کنجوریان اظهار داشت: با انتقال حسن به پلیس آگاهی، وی ضمن قبول جرم سرقت به کارآگاهان گفت، از اتباع کشور افغانستان هستم و در مدتی که پیش مالباخته کار می کردم اقدام به سرقت وجوهی از دخل مغازه کردم و زمانی که شاکی موضوع را فهمید من را اخراج کرد و چون از کلید مغازه یک نسخه تهیه کرده بودم پس از گذشت مدتی برای سرقت مجدد با کلید درب مغازه را باز کرده و پول های موجود در داخل دخل را ربودم .

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح حسن به جرم خود پرونده به دادسرا ارسال و براساس دستور صادره توسط شعبه دهم دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران متهم با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟