2 کشته در 2 حادثه رانندگی در ساوه و شازند

به گزارش رکنا، بر اثر وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان های ساوه و شازند 2 نفر جان خود را از دست دادند.
جانشین رئیس پلیس راه استان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه کامیون بنز در اتوبان ساوه - همدان ، راننده خودرو در دم جان باخت.
سرهنگ امیدی افزود: در پی اعلام گزارش های مردمی به مرکز فوریتهای پلیس 110 استان مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اتوبان ساوه – همدان، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند و در بررسی از محل مشخص شد در این حادثه که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون بنز رخ داده، راننده خودرو در دم جان باخته است.
وی ادامه داد: بنا بر این گزارش علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه "عدم توجه به جلو راننده خودرو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی" اعلام شد.
جانشین رئیس پلیس راه استان گفت: در حادثه ای دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده در محور اراک – شازند، پیرمرد 81 ساله جان خود را از دست داد.
امیدی افزود: در بررسی از محل مشخص شد در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پاید با عابر پیاده مقابل روستای رباط میل رخ داد، پیرمرد 81 ساله در دم جان خود را از دست داده است.
وی ادامه داد: بنا بر این گزارش علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه " بی موالاتی از سوی عابر پیاده به علت عبور نکردن از پل عابر پیاده " اعلام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟