تصادف مرگبار اتوبوس در جاده ریگان / یک کشته و 2 زخمی در سمند مچاله شده + عکس

فرماندار ریگان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با اتوبوس در محور ریگان - نرماشیر یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
به گزارش رکنا ، امین باقری اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با اتوبوس در محور ریگان به نرماشیر راننده سمند در دم جان باخت.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با توجه به اینکه اتوبوس فاقد مسافر بود راننده و شاگرد اتوبوس زخمی شدند که به بیمارستان شهرستان انتقال یافتند.

وی علت تصادف را انحراف به چپ خودروی سمند اعلام کرد و ابراز کرد: این محور از محورهای پرتردد استان کرمان است.

فرماندار ریگان با اشاره به روند کند دوبانده شدن محور 45 کیلومتری ریگان به نرماشیر و تصادفات جرحی و فوتی در این محور عنوان کرد: روزانه در این محور به دلیل ترافیک سنگین که 120دستگاه اتوبوس، 5هزار خودروی سواری ویک هزار و 500 وسیله نقلیه سنگین تردد دارند، می‌طلبد اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به دوبانده شدن این محور چاره‌اندیشی کنند.

تصادف در محور ریگان – نرماشیر 3 کشته و مجروح بر جای گذاشت

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات کنونی در این شهرستان جوابگوی دو انده شدن این محور نیست و اعتبارات استانی و ملی نیاز است.

باقری با بیان اینکه قسمت‌هایی از این محور 45 کیلومتری در شهرستان فهرج و نرماشیر قرار گرفته که در ریگان 5 کیلومتر از این محور دوبانده شده است، افزود: متاسفانه در شهرستان‌های فهرج و نرماشیر هیچ اقدامی در جهت دوبانده شدن این محور پرتردد صورت نگرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اتوبوس تصادف

کدخبر: 613114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟