راننده پژو مرد تهرانی را زیر گرفت و کشت

به گزارش رکنا،  سرهنگ "احسان مومنی" گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی تصادف یکدستگاه پژو با عابر پیاده در مسیر غرب به شرق حکیم روبروی برج میلاد به علت عدم توجه به جلو بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 23 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند.
وی گفت: سرعت زیاد علاوه بر عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، باعث شده بود تا راننده، کنترل خودروی خود را از دست داده و به شدت با عابر پیاده برخورد کند؛ متاسفانه بر اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می کند.
مومنی گفت: به دنبال این تصادف، با ترافیکی این محدوده افزایش یافت که با تلاش همکاران و خارج کردن وسیله نقلیه مذکور، ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.
این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: رانندگان باید در حین رانندگی تمام حواس خود را معطوف به رانندگی کردن، کنند، مواردی چون خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن، صحبت با تلفن همراه براساس قانون ممنوع بوده و باعث جواس پرتی راننده می شود.
مومنی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک، شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟