پشت پرده فیلم انتقال تجهیزات نظامی از ایران به ارمنستان ! + فیلم جدید
حجم ویدیو: 26.50M | مدت زمان ویدیو: 00:03:36

به گزارش رکنا،  علیار راستگو  معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی با اعلام این خبر افزود: در یکی دو روز گذشته عده‌ای با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی در فضای مجازی، مدعی شده‌اند که تجهیزات نظامی روسیه سوار بر کامیون‌های کاماز از طریق مرزهای آذربایجان شرقی به ارمنستان ارسال می‌شوند، اما واقعیت این است که این خودروها فاقد هر گونه تجهیزات نظامی هستند.

وی اظهار کرد: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مربوط به کامیون‌هایی است که ارمنستان از روسیه خریداری کرده و از طریق ایران ترانزیت می‌شود، اما باز هم تاکید می‌کنم که آنها فاقد هرگونه تجهیزات نظامی هستند.

خروج کامیون‌های روسی از پایانه نوردوز به سمت ارمنستان متوقف شد

وی ادامه داد: با این وجود برای جلوگیری از بروز هر گونه سوء تفاهم یا سوء استفاده احتمالی، در حال حاضر خروج کامیون‌های روسی از پایانه نوردوز به سمت ارمنستان متوقف شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کامیون‌ها در مرز نوردوز دپو شده‌اند تا پس از انجام بررسی‌های لازم و دقیق، تعیین تکلیف شوند.

ر شبانه روز گذشته فیلم‌ها و عکس‌هایی از کامیون‌های کاماز روسی در پایانه مرزی نوردوز به سمت ارمنستان در ۱۹۰ کیلومتری شمال غرب تبریز منتشر شده که ادعا می‌شد حامل تجهیزات روسی برای انتقال به جبهه جنگ قره باغ هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟