دستگیری 10 نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور

به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری" جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۰ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های "زاهدان"، "نیکشهر"، "ایرانشهر"، "زابل"با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در پی دستگیری این سارقان، ۲ دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۷ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه از مالباختگان، به همراه ۳ قبضه سلاح گرم و چند قبضه چاقو و سلاح سرد از متهمان کشف شد.

کشف انواع سرقت در جنوب شرق کشور

سردار طاهری تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه و به عنف خودرو و یک فقره مسلحانه موتورسیکلت، و ۷ فقره سرقت به عنف و مسلحانه تلفن همراه و وجه نقد اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه بحمدالله با اقدام به موقع و هوشمندانه ماموران پلیس این سارقان دستگیر و اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد، خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان عنوان داشت: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟