دستگیری  شرور مسلح در زاهدان

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری"جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در پی دریافت گزارشی از شهروندان شهرستان زاهدان مبنی بر اینکه فردی با اقدامات شرارت آمیز خود موجبات سلب آرامش و آسایش عمومی مردم را در شهرستان بر هم زده است، پیگیری و رسیدگی به موضوع برای شناسایی و دستگیری این شرور توسط پلیس آغاز شد.

او بیان داشت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و سرنخ‌های موجود از حضور وی در سطح شهر نهایتا متهم در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهر زاهدان دستگیر شد.

پایان قدرت نمایی شرور مسلح در زاهدان

"سردار طاهری" افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح غیر مجاز و مقادیر زیادی مهمات جنگی به همراه وسایل غیر مجاز دیگر که به صورت ماهرانه‌ای در داخل مخفیگاهش جاسازی کرده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح را از اقدامات شرارت آمیز و مجرمانه این متهم بر شمرد، به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند، هشدار داد: پلیس اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل و سلب نمایند و با شدت با این افراد برخورد می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس تاکید و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از سوی افراد مخل نظم و امنیت عمومی مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟