کشف 5 میلیاردی کالای قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲۵ هزار کیلو پودر پنیر قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در گمرک مرز رسمی پرویزخان به یک دستگاه کامیون که در حال تخلیه بار بود مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی های انجام گرفته موفق به کشف یک هزار و ۲۵۰ کیسه ۲۰ کیلویی پودر پنیر قاچاق در مجموع به وزن ۲۵ تن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می رسید، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در همین راستا علاوه بر توقیف کامیون، یک نفر نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جاویدان با اشاره به رشد ۲۶ درصدی کشفیات قاچاق طی ۶ ماه سپری شده از سال، مبارزه با این پدیده را از مهمترین برنامه ها و اولویت های پلیس برشمرد.

صرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟