کشف کالای قاچاق میلیاردی  در خوی

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال کالای قاچاق از یک دستگاه تریلی در خوی کشف و ضبط شد.

سردار مسعود خرم‌نیا روز چهارشنبه افزود: نیروهای انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از تریلی توقیفی ۹۰ عدد پیستون، ۱۸ عدد دسته ترمز، ۱۰ کارتن لوازم درب، ۹۹ عدد ماسه نمد، ۵۹ عدد سنسور، سه عدد پمپ گازوییل، ۶ عدد دنده خورشیدی، پنج عدد انژکتور و ۱۸ عدد پمپ بغل گیربکس قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سردار خرم‌نیا گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟