وضعیت فوق قرمز کرونایی در این استان ایران / آمار فوتی ها صعودی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: وضعیت استان قزوین، فوق قرمز است و برای بهبود شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

به گزارش رکنا ، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با اشاره به نظارت‌های انجام شده در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: یکی از نقاط حساس در مورد شیوع کرونا مطب‌ها و مراکز آزمایشگاهی است که طی بازدیدها در موارد اندکی ازدحام جمعیت مشاهده شد.

وی افزود: تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های و توصیه‌های بهداشتی است در همین راستا بسیاری از مطب‌ها به سامانه نوبت دهی غیرحضوری متصل شده‌اند.

نامدار خاطر نشان کرد: خط قرمز ما سلامتی مردم است و هیچکدام از مراکز درمانی خصوصی و دولتی، اصناف و مراکز دولتی از این قاعده استثنا نیستند و در صورت تخلف مواخذه خواهند شد.

وی با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات پیشگیری از کرونا گفت: از 23 فروردین تا به امروز بیش از 500 ارجاع به مراکز قضایی داشتیم و همچنین بیش از 1300 تعطیلی یا پلمپ در اصناف مختلف انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار داشت: اکنون وضعیت استان قزوین، فوق قرمز است و برای بهبود شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

نامدار با اشاره به آمار کرونا در 24 ساعت اخیر گفت: تعداد فوتی‌ها با 6 نفر فوتی همچنان صعودی است و با اضافه شدن 60 بیمار جدید تعداد بستری‌های کل استان نیز به 303 نفر رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟