به گزارش رکنا، سرتیپ «عبدالرضا ناظری» گفت: در پی کشف 20 هزار لیتر گازوئیل از خودرویی که از خط لوله انتقال سوخت «رفسنجان-کرمان» برداشت می‌کرد و متواری شدن متهم، مراتب تحت عنوان قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی گفت: در این رابطه با استفاده از اطلاعات و سرنخ‌هایی که از خودروی توقیفی به دست آمد، دو نفر از همدستان متهم متواری، شناسایی و در دو عملیات پلیسی در شهر کرمان دستگیر شدند.
وی بیان داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه متهم فراری نیز در یکی از استان‌های جنوبی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
این مقام انتظامی با ‌اشاره به شگرد مجرمان بیان داشت: متهمان با تعبیه سه شیر تخلیه و نصب فشار شکن بر روی خط لوله انتقال سوخت، در زمان‌های خلوت و بدون تردد، نسبت به برداشت سوخت و بارگیری آن در خودروهای حمل سوخت و انتقال آنها تحت پوشش مصالح ساختمانی اقدام می‌کردند. فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بنا به اعلام شرکت خطوط لوله نفت و مخابرات ایران، یک میلیون و 200 هزار لیتر گازوئیل (نفت گاز) از خط لوله برداشت شده که کارشناسان ارزش آن را 108 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. ناظری خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟