شیوع کرونا در شهرستان بن شدت گرفت/ افزایش تعداد بیماران

به گزارش رکنا، مجید شیرانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیوع کرونا به ویژه هفته سوم و چهارم شهریور ماه در شهرستان بن سیر صعودی داشته و آمار مبتلایان نسبت به ماه‌های گذشته رشد ۳.۵ برابری داشته است.

وی گفت: با بحرانی شدن وضعیت شیوع در این شهرستان نشستی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از خادمان سلامت، پزشکان و مراقبین سلامت شهرستان بن ضمن تبادل نظر در این خصوص برای اطلاع رسانی بیشتر به مردم برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امید است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به زودی شاهد روند نزولی موارد ابتلاء به بیماری کرونا در این شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد: در بیست و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا مصوب شد تمامی دستگاه‌های اجرایی، ارگان، سازمان و نهادها می‌توانند با فراهم نمودن شرایط از یک سوم تا یک دوم پرسنل را دور کاری یا مرخصی تشویقی بدهند.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع و جلسات معارفه در تمامی ادارات و ارگان‌ها ممنوع و متخلفان به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: به مدت چهار هفته مجدداً از مردم درخواست می‌شود به شعار در خانه بمانیم عمل شود و از برگزاری هرگونه تجمعات، گردهمایی و مهمانی خودداری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟