بلایی که دوغ بر سر 11 مرد مازنی آورد

به گزارش رکنا، ،سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مقرون به آزار خودرو و داخل خودرو از سوی سارقان تحت پوشش مسافر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
او افزود: با انجام تحقیقات از مالباختگان، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، سارق یا سارقان در پوشش مسافر پس از سوار شدن بر خودرو‌های عبوری مسافرکش، دوغ حاوی مواد بیهوش کننده را که از قبل تهیه کرده بودند به راننده تعارف و با خوراندن آن به راننده پس از طی مسافتی، راننده را بیهوش و اموال داخل خودرو را سرقت می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس و استفاده از شگرد‌های خاص، ماموران اداره مبارزه با سرقت و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان متهم اصلی پرونده را شناسایی کردند.
سرهنگ تقدیسی از دستگیری سارق در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و افزود: این فرد که از سارقان سابقه دار بوده در تحقیقات پلیسی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده، اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۱۱ فقره سرقت مقرون به آزار خودرو و داخل خودرو اقرار کرد.
رئیس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی همدست متهم در این پرونده خبر داد و گفت: همدست متهم نیز در عملیات پلیسی دستگیر شد و به جرم خود اقرار کرد.
تقدیسی از دستگیری تعدادی مالخر و کشف اموال مسروقه در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
رئیس پلیس آگاهی مازندران با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه مسافربرشخصی هشدار داد از قبول کردن هرگونه مواد غذایی، خوراکی و نوشیدنی از مسافر جدا خودداری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟