سقوط هولناک کارگر ساختمانی در محمدیه

به گزارش رکنا، حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: روز شنبه ۹۹/۰۶/۲۹ در پی تماس تلفنی فرماندهی آتش نشانی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر و اعلام گزارش و درخواست کمک در خصوص انجام عملیات امداد و نجات کارگر ساختمانی سقوط کرده در برج های نیمه کاره فاز2 محمدیه، بلافاصله 2 تیم امداد و نجات شهرستان البرز و پایگاه محمدیه به محل حادثه اعزام گردیدند.

بر اساس ارزیابی انجام شده کارگر ساختمانی سقوط کرده فردی 62 ساله بود که از طبقه 13 به 11 سقوط کرده و دچار آسیب نخاعی و ترومای سر و گردن شده بود.

حادثه کارگری در شهر محمدیه

با توجه به ارتفاع بالای محل حادثه و با توجه به وخامت حال مصدوم به منظور ایمنی هر چه بیشتر، اعضای تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و آتش نشانی حاضر در محل حادثه علیرغم مشکلات فراوان، پس از تثبیت در بسکت اقدام به انتقال مصدوم از طریق پلکان نمودند و مصدوم را به منظور انتقال به مرکز درمانی، در منطقه امن تحویل عوامل فوریت های پزشکی دادند.

در این عملیات 6 نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب 2 تیم امداد و نجات از ارتفاع حضور داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟