این قاتل وحشتناکترین نقشه را در کرج داشت!

به گزارش رکنا، رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مسافرنمایی که با کرایه خودرو تاکسی و تعارف آب معدنی مسموم به راننده، او را بیهوش و سپس به قتل رساند و خودرو اش را به سرقت برده بود درشهرستان فردیس دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه  اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان فردیس حین گشت زنی به یک خودرو پراید تاکسی مشکوک و در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که به علت سابقه سرقت در استان همدان و فقدان راننده آن، تحت تعقیب مراجع قضا و انتظامی است، بنابراین بلافاصله دستور توقف خودرو صادر و پس از توقف، راننده آن دستگیر شد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی، متهم برای تحقیقات تکمیلی به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل شد افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد، خودرو مورد نظر بلافاصله پس از مفقودی صاحب آن ناپدید شده و به احتمال زیاد به سرقت رفته است.

طی پیگیری های ویژه پلیس پس از مدتی جسد مالک خودرو را در خارج از شهر در استان همدان کشف شد و متهم در ابتدا از قتل مالک خودرو اظهار بی اطلاعی کرد و عنوان داشت که خودرو را مدتی پیش از فرد دیگری خریداری کرده است اما در تحقیقات گسترده پلیسی به ناچار به قتل راننده تاکسی اعتراف کرد.

نادربیگی در خصوص نحوه به قتل رساندن مقتول گفت: متهم حدود یک ماه قبل اقدام به کرایه خودرو تاکسی مورد نظر کرده و پس از خروج از شهر با تعارف آب معدنی آغشته به داروی بیهوشی به راننده، او را ابتدا بیهوش و سپس با استفاده از پارچه خفه کرده و وی را در کنار جاده رها و خودرو را سرقت کرده است و سپس به استان البرز متواری شده که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

وی به مردم توصیه کرد که از اعتماد بی دلیل به افراد ناشناس خودداری کرده و در بین راه از قبول و مصرف هرگونه مواد غذایی،آشامیدنی و خوشبو کننده از راننده و یا دیگر مسافران ناشناس خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟