مالخر معروف در تهران دستگیر شد / اعتراف به 500 فقره دزدی

به گزارش رکنا،  سرهنگ "سید امین موسوی" در تشریح این خبر گفت: چندی قبل ماموران کلانتری 169 مشریه در جریان سرقت های سریال لوازم داخل خودرو و منزل قرار گرفتند و با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند سارق این سرقت های را شناسایی و بازداشت کنند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی ماموران در یافتند که سارق سابقه دار 35 ساله اموال سرقتی را به مالخری حدودا 50 ساله در جنوب تهران می فروخته است.

رئیس کلانتری مشیریه با بیان اینکه با هویت و مخفگیاه مالخر در شهرک رضویه شناسایی شد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالخر اموال سرقتی، سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است و مالخر بارها به خاطر مالخری به زندان رفته و به تازگی نیز از زندان آزاد شده است.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی مالخر اموال سرقتی ساعت 9 صبح روز پنج شنبه بیست و هفتم شهریورماه دستگیر و از مخفیگاه وی 600 قلم لوازم سرقتی کشف شد.

این مقام پلیسی گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به 500 فقره مالخری لوازم داخل خودرو و لوازم موتور سیکلت و منزل اعتراف کرد.

کلانتر محله مشریه در پایان گفت: با تکمیل پرونده متهم، مالخر اموال سرقتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟