انهدام باند سرقت خودرو در سقز

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضاء باند سرقت خودرو و اعتراف سارقان به 30فقره سرقت در پایتخت و دیگر استان های کشور خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان سقز ، پیگیری شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت : با رصد میدانی در جغرافیای محل جرم و بهره گیری از روش های خاص پلیسی ، یک انبار اوراق قطعات سرقتی خودرو در یکی از محله‌های حاشیه شهرسقز شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد :با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی صاحب انبار شناسایی و با راهنمایی وی ، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 3 نفر از اعضاء یک باند سرقت خودرو شدند.

آزادی اضافه کرد : با هماهنگی مراجع قضائی 3 نفر ازاعضاء این باند سرقت در سقز و دیگر شهرهای اطراف دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با اشاره به تحقیقات تخصصی صورت گرفته از سارقان و ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و در مجموع به 30فقره سرقت خودرو از تهران و دیگر استان‌های کشور اقرار و اعتراف کردند خودروهای مسرقه را در انباری در محدوه شهر سقز اوراق و به تعدادی از مالخران به فروش می‌رساندند.

آزادی تصریح کرد: در همین راستا 12مالخر نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودروهای کشف شده رابالغ بر50 میلیارد ریال برآورد کردند از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به قفل ایمنی و تجهیزات بازدارنده مجهز و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اولین فرصت به پلیس 110گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟