عملیات نفسگیر برای یافتن کودک 4 ساله / در سرخه دیزه گمشده بود + عکس

به گزارش رکنا ، پسربچه 4 ساله که روز جمعه در منطقه «سرخه‌دیزه» از توابع شهرستان دالاهو مفقود شده بود، با تلاش فراوان تمامی نیروهای اداری و مردمی، بامداد امروز پیدا و به آغوش خانواده برگشت.

 روز گذشته (جمعه، 29 شهریورماه) به دنبال وصول خبر مفقودشدن پسربچه‌ای 4 ساله در منطقه «سرخه‌دیزه»، نیروهای زیرمجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان دالاهو و مردم شریف روستای سرخه‌دیزه به جستجو برای کودک مفقود شده پرداختند.

کرم محمدی، فرماندار شهرستان دالاهو که در محل حاضر و شخصاً بر این عملیات نظارت دارد دراین خصوص، اظهار داشت: همه نیروها با تمام وجود پای کار هستند و تلاش‌ها برای یافتن این پسر بچه کماکان ادامه دارد.

وی افزود: پنج اکیپ متشکل از کوهنوردان شهرستان به سرپرستی آقای هرمز بختیاری، نیروهای منابع طبیعی و محیط‌بانان مجموعه محیط زیست به منطقه اعزام و تا صبح در محل باقی خواهند ماند و در کنار عزیزان نیروی انتظامی و هلال احمر شهرستان به جستجو ادامه می‌دهند.

پس از ساعت‌ها تلاش و جستجو، کودک 4 ساله پیدا شد


که بالاخره، با تلاش فراوان تمامی نیروهای اداری، حافظان امنیت و مردمی پسر بچه گمشده «کیان سلیمانی» در منطقه سرخه‌دیزه بامداد امروز پیدا و به آغوش خانواده برگشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟