برای سلامتی این فوتبالیست کشورمان دعا کنید

به گزارش رکنا، غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال فارس و کشور، پس از عمل جراحی داخلی که انجام داد دچار مشکل تنفسی شده و پزشکان برای بهبودی بهتر او از دستگاه‌های تنفسی استفاده کردند.

علی پیروانی فرزند غلامحسین، از دلواپسی مردم که نگران حال پدرش شدند تشکر و اظهار کرد: پزشکان امیدوار هستند فردا پدرم به شرایط عادی برگردد و دستگاه‌های تنفسی را جدا کنند.

محمد هادی آیت اللهی رئیس سابق هیات فوتبال فارس نیز گفت: حال عمومی پیروانی خوب است و باید منتظر ماند، ضمن اینکه مردم برای سلامت این فوتبالیست مردمی دعا کنند.

بیوگرافی غلامحسین پیروانی

غلامحسین پیروانی در سال ۱۳۳۴ در شیراز به دنیا آمد، فوتبال را از زمین خاکی محله فخرآباد شیراز آغاز و سپس با تیم برق شیراز در جام تخت جمشید با پست دفاع سال‌ها بازی کرد.

او پس از درخشش در جام تخت جمشید به تیم ملی جوانان دعوت شد و چند سال نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان قهرمان جام بین المللی شیراز در قبل از انقلاب شد و همچنین با تیم ملی جوانان ایران در سال‌های ۱۹۷۳ و ۱۹۷۴ عنوان قهرمان آسیا را کسب کرد.

پیروانی به دلیل علاقه زیادی که به تیم شهرش برق شیراز داشت به رغم پیشنهاد‌های زیاد حاضر به ترک تیم شهرش نشد و با تیم برق شیراز از فوتبال خداحافظی کرد.

در کارنامه پیروانی سرمربیگری تیم‌های برق و فجر شیراز، ابومسلم خراسان، صنعت نفت آبادان، تیم ملی امید و مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان نیز دیده می‌شود و با تیم‌های برق شیراز و فجر شهید سپاسی قهرمان و نایب قهرمان جام حذفی کشور شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟