دستگیری 4 سارق و کشف 5 فقره سرقت در ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام  گفت: در اجرای برخورد با سارقان و پیشگیری از انواع سرقت‌ها رسیدگی به موضوع با تشکیل اکیپ‌هایی از گشت‌های کلانتری و سایر یگان‌های انتظامی بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام افزود: در این راستا طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴ سارق توسط کلانتری‌های ۱۲ و ۱۴ در سطح شهرستان شناسائی و دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات بعمل آمده به تعداد ۵ فقره سرقت اعتراف کردند، ادامه داد: سرقت از مغازه و منزل، سرقت محتویات داخل خودرو و سرقت معابر از جرائم این سارقان بوده است.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس با بسیج تمام امکانات همواره در راستای پیشگیری از سرقت و حفاظت از اموال شهروندان تلاش مضاعف می‌کند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ موسوی در پایان ضمن توصیه به شهروندان از آنان خواست: با رعایت هشدار‌های پیشگیرانه مبنی بر حفاظت از اموالشان، پلیس را در راستای برقراری امنیت و ارتقاء احساس آرامش در جامعه یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟