کشف 120 فقره سرقت در ایلام

به گزارش رکنا، سردار "نورعلی یاری"  اظهار داشت: در پی سرقت های مختلف(سرقت وسایل خودرو، منزل، طلاجات، احشام و ...) در چند ماه گذشته در سطح شهرستان ایلام موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی صحنه سرقت ها و بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته، مسیر رفت و آمد سارقان که از خودرو های فاقد پلاک استفاده می کردند را مشخص کردند.

پاتک پلیس ایلام به مخفیگاه یک سارق

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی، ماموران مخفیگاه سارقان را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی و در چند عملیات موفق پلیسی 4 سارق دستگیر و 3 دستگاه خودرو که متهمان در انجام اعمال مجرمانه مورد استفاده قرار داده بودند به پارکینگ انتقال شدند.

سردار یاری گفت: سارقان در بازجویی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی به 120 فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل ، سرقت وسایل داخل خودرو، طلاجات، احشام و ... اعتراف کردند.

کشف 60 راس دام سرقتی در ایلام

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه 60 راس دام سرقتی از متهمان کشف شده است، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی و از آنجا همگی با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

سردار یاری به شهروندان توصیه کرد: از پارک کردن وسیله نقلیه خود در جاهای خلوت اجتناب کرده و حتی الامکان منازل خود را بدون وسایل باز دارنده رها نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟