حجم ویدیو: 5.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27
حجم ویدیو: 1.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

به گزارش رکنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: 15 نفر از ساکنان مجتمع مسکونی نسیم‌شهر که بر اثر انفجار یک مغازه باطری‌سازی به بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان اعزام شده بودند، پس از درمان از بیمارستان ترخیص شدند.

دانش مدیریان روز شنبه افزود: بیشتر مصدومان بر اثر انفجار و برخورد خرده‌شیشه و پاره‌آجر به آنان، دچار شکستگی و کوفتگی شده بودند.

وی با اشاره به اینکه ۲ نفر از مصدومان این حادثه زن و ١٣ نفر از آنان مرد هستند، ادامه داد: شاگرد این مغازه نیز به دلیل گستردگی آتش در محل حادثه بلافاصله جان‌باخته بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان هم از آغاز تحقیقات قضایی در خصوص این حادثه خبر داد اما تاکنون کسی احضار یا بازداشت نشده است و تحقیق در این رابطه ادامه دارد.

مصدومان حادثه انفجار نسیم‌شهر از بیمارستان ترخیص شدند

به گفته مدیر بحران شهرداری نسیم‌شهر، احتمالا کپسول گاز مایع عامل انفجار در مغازه باطری‌سازی این شهر طی روز گذشته و در جریان این انفجار دو ساختمان تخریب شد و شدت انفجار باعث شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور تا شعاع یک کیلومتری محل حادثه شده است.

 این حادثه ساعت ۱۷:۱۵ روز گذشته، جمعه رخ داد و ماموران آتش‌نشانی بلافاصله پس از اطلاع از آتش‌سوزی با چهار خودرو و تجهیزات به محل اعزام شدند.

این مغازه باطری‌سازی در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی سه طبقه در خیابان توحید جنوبی قرار داشت و گستردگی آتش به حدی بود که علاوه بر جان ابختن شاگرد مغازه، تعدادی از ساکنان این مجتمع دچار مصدومیت سطحی شدند.

شهرستان بهارستان با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و در مساحتی بالغ بر ۶۵ کیلومترمربع در غرب استان تهران واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

انفجار در نسیم شهر

نسیم شهر حادثه

 

کدخبر: 604405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟