استعداد باورنکردنی پسر هندوستانی در بالارفتن از دیوار! + فیلم
حجم ویدیو: 10.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28

به گزارش رکنا،روزانه ویدئو‌های بیشماری با موضوعات مختلف در فضای مجازی منتشر می‌شود. از ویدئو‌های سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها آنقدر جذاب هستند که توجه کاربران زیادی به آن‌ها جلب می‌شود، مانند ویدئویی که استعداد باورنکردنی یک کودک هندوستانی در بالارفتن از دیوار را به تصویر می‌کشد.

«یاشارت سینگ» ۷ ساله مانند مرد عنکبوتی از یک دیوار صاف آن هم در شرایطی که پشت به دیوار استاده بالا می‌رود.

در ابتدای این ویدئو یاشارت در کنار یک دیوار دیده می‌شود. در حالی که او پشت به دیوار است دست‌های خود را روی دیوار قرار داده و با کمک پا‌ها و دست‌های خود از آن بالا می‌رود. این ویدئو نشان می‌دهد این کودک در همین حالت به حرکت خود ادامه داده و دست خود را به سقف اتاق می‌زند. این پسر بااستعداد حتی با مهارتی خاص یکبار بدون دو دست و یکبار نیز با برداشت پاهای خود از روی دیوار، تعادل خود را در بالای سقف حفظ می‌کند. سپس او به همان شکلی که بالای دیوار رفته به پایین بازمی گردد. این در حالی است که او هنگام بالارفتن از دیوار از هیچ وسیله کمکی‌ای استفاده نمی‌کند.

این ویدئو پس از آنکه در تاریخ ۴ سپتامبر در توئیتر منتشر شد مورد استقبال کاربران قرار گرفت و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. فردی که این کلیپ را در توئیتر قرار داد مدعی شد یاشارت با دیدن کارتون مرد عنکبوتی در تلویزیون به این مهارت دست یافته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «شگفت انگیزه! مرد عنکبوتی کوچک» کاربر دیگری نوشت: «این پسر کیست؟ لطفا او را به خاطر این استعدادش به برنامه‌های استعدادیابی معرفی کنید.»

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴۳۰۰ بیننده داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟