اولین عکس از قربانیان حادثه انفجار گاز در روستای زنجیره + فیلم محل حادثه
حجم ویدیو: 1.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مصدومیت 101 نفر در اثر وقوع حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره و اعزام ۵۲ نفر از آنان توسط بالگرد اورژانس هوایی و آمبولانس های فوریت پزشکی به مراکز درمانی مرکز استان و روند خدمات دهی به مصدومان در مراکز درمانی خبر داد.

گفتگو با شاهد عینی انفجار گاز کلر

با توجه به شدت انفجار و انتشار گاز کلر و مسمومیت ناشی از آن؛ تمام بیمارستان‌های درمانی استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

انفجار در چرداول

پس از وقوع حادثه برخی از مصدومان در بیمارستان امام علی(ع) سرابله تحت خدمات اورژانس قرار گرفتند و همزمان نیز دیگر مصدومان از طریق بالگرد و آمبولانس‌های فوریت پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده شدند.

photo_2020-09-04_16-46-28

انفجار گاز کلر در ایلام 100 زن و مرد را به شدت مجروج کرد

قبل از انتقال مصدومان، بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) برای خدمات‌دهی اورژانسی به مصدومان تخلیه شد و پزشکان آنکال و کادر درمانی غیرشیفت بیمارستان نیز به دلیل شمار زیاد مصدومان به بیمارستان فراخوانده شدند.

photo_2020-09-04_16-58-53

روند خدمات دهی به مصدومان در بیمارستان‌های امام علی(ع) و امام خمینی(ره) در جریان است و از مصدومان اعزامی به بیمارستان امام خمینی(ره)، یک نفر به دلیل مشکلات تنفسی (بیماری آسم)در بخش آی سی یو بستری شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟