کشت و کار کشاورز لهستانی در وسط شهر! + فیلم
حجم ویدیو: 4.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا، با شنیدن واژه‌هایی مانند کشاورز، کاشت و درو، تصاویری از مناطقی در خارج از شهر در ذهن ما پدیدار می‌شود. اما اگر به ما گفته شود که یک کشاورز در وسط شهر اقدام به کاشت و درو گندم می‌کند شاید باورش کمی سخت باشد. اما این اتفاقی است که هر سال در یکی از شهر‌های لهستان رخ می‌دهد.

یک کشاورز اهل این کشور که از فروش زمین خود به شهرداری محلی خودداری کرده هر سال اقدام به کاشت و درو گندم خود می‌کند. این مرد اهل شهر «لوبلین» لهستان با وجود آنکه مجتمع‌های مسکونی زیادی در اطراف زمینش ساخته شده است هر سال مانند سابق محصول مورد نظرش را در زمینش کاشت و برداشت می‌کند. این در حالی است که سایر کشاورزان اقدام به فروش زمین خود برای احداث مجتمع‌های مسکونی کرده اند.

در ویدئویی که توسط یکی از همسایگان این مرد و از یکی از آپارتمان‌های مجاور تهیه شده این کشاورز را در حال درو گندم با کمباین نشان می‌دهد. «کاتارزینا»، یک زن محلی در این باره گفت: «من فکر می‌کنم ساکنان این مجتمع‌ها باید بابت چنین منظره‌ای حتی به کشاورز پول پرداخت کنند. من که در نزدیکی این زمین کشاورزی زندگی می‌کنم هیچ اعتراضی ندارم و بسیار بهتر است که چنین منظره‌ای را از پنجره خانه خود تماشا می‌کنم.»

بنا به گزارش روزنامه «دِزینیک وسچودنی»، همسایگان این کشاورز نه تنها از دست او شاکی نیستند بلکه رابطه بسیار خوبی با او دارند. هیچ کس از این کشاورز خاطره بدی ندارد، از او شاکی نبوده و با پلیس تماس نگرفته و آن‌ها همیشه از وی تعریف و تمجید می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 599381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟